nr umowy: L4 616/2006

pozycja księgowa: 2006/4970

Propozycja nowego rozwiązania nawierzchni torowej na odcinku od stacji A20 do stacji A23 i linii metra w Warszawie. Wstępna analiza w zakresie prognozy i oceny wpływu drgań metra na konstrukcje budynków i ludzi w nich przebywających
Cel umowy
Celem przeprowadzenia analiz dotyczących możliwości zmiany typu nawierzchni kolejowej w tunelu, zaistniała konieczność określenia wielkości wpływów dynamicznych na otoczenie (budynki i ludzi w nich przebywających), jakie występują obecnie przy dotychczasowym rozwiązaniu konstrukcji nawierzchni kolejowej.
ZAKRES UMOWY POLITECHNIKA KRAKOWSKA
Pomiary drgań w 15 budynkach. Analiza wyników pomiarów, Budowa modeli obliczeniowych dwóch budynków wysokich. Budowa modelu propagacji drgań pomiędzy budynkiem wraz z walidacją modelu podtorza w którym zaimplementowano elementy wibroizolacyjne a zarejestrowanym wymuszeniem. Symulacje numeryczne. Wykonanie raportów
ZAKRES UMOWY KZRYSZTOF KOZIOŁ
Analiza wyników pomiarów, Budowa modeli obliczeniowych dwóch budynków wysokich. Budowa modelu propagacji drgań pomiędzy budynkiem wraz z walidacją modelu podtorza w którym zaimplementowano elementy wibroizolacyjne a zarejestrowanym wymuszeniem. Symulacje numeryczne. Wykonanie raportów
ZLECENIDAWCA DLA POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ
Biuro Projektów METROPROJEKT Sp. z o.o., 00-683 Warszawa ul. Marszałkowska 77/79
Influence of excitations originating from moving subway onto transferring vibrations from ground to structure

Influence of excitations originating from moving subway onto transferring vibrations from ground to structure

Abstract. In the majority of these influences parameters describing them are known. Nevertheless, in the