nr umowy: L4 616/2006

pozycja księgowa: 2006/4970

Propozycja nowego rozwiązania nawierzchni torowej na odcinku od stacji A20 do stacji A23 i linii metra w Warszawie. Wstępna analiza w zakresie prognozy i oceny wpływu drgań metra na konstrukcje budynków i ludzi w nich przebywających
Cel umowy
Celem przeprowadzenia analiz dotyczących możliwości zmiany typu nawierzchni kolejowej w tunelu, zaistniała konieczność określenia wielkości wpływów dynamicznych na otoczenie (budynki i ludzi w nich przebywających), jakie występują obecnie przy dotychczasowym rozwiązaniu konstrukcji nawierzchni kolejowej.
ZAKRES UMOWY POLITECHNIKA KRAKOWSKA
Pomiary drgań w 15 budynkach. Analiza wyników pomiarów, Budowa modeli obliczeniowych dwóch budynków wysokich. Budowa modelu propagacji drgań pomiędzy budynkiem wraz z walidacją modelu podtorza w którym zaimplementowano elementy wibroizolacyjne a zarejestrowanym wymuszeniem. Symulacje numeryczne. Wykonanie raportów
ZAKRES UMOWY KZRYSZTOF KOZIOŁ
Analiza wyników pomiarów, Budowa modeli obliczeniowych dwóch budynków wysokich. Budowa modelu propagacji drgań pomiędzy budynkiem wraz z walidacją modelu podtorza w którym zaimplementowano elementy wibroizolacyjne a zarejestrowanym wymuszeniem. Symulacje numeryczne. Wykonanie raportów
ZLECENIDAWCA DLA POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ
Biuro Projektów METROPROJEKT Sp. z o.o., 00-683 Warszawa ul. Marszałkowska 77/79