Badania oraz analizy i oceny wpływu drgań od naziemnej komunikacji miejskiej i obciążeń
nr umowy: L4 592/2005
pozycja księgowa: 2005/5386
Badania oraz analizy i oceny wpływu drgań od naziemnej komunikacji miejskiej i obciążeń dynamicznych od projektowanej linii metra na ludzi oraz konstrukcję budynków położonych przy szlaku B19 wzdłuż ul. Słowackiego na odcinku od ul. Krechowieckiej do ul. Popiełuszki
Cel umowy
Badania oraz analizy i oceny wpływu drgań od naziemnej komunikacji miejskiej i obciążeń dynamicznych od projektowanej linii metra na ludzi oraz konstrukcję budynków położonych przy szlaku B19 wzdłuż ul. Słowackiego na odcinku od ul. Krechowieckiej do ul. Popiełuszki.
ZAKRES UMOWY POLITECHNIKA KRAKOWSKA
Opracowanie modeli konstrukcji budynków z uwzględnieniem ich stanu technicznego i wykonaniem dokumentacji fotograficznej elementów konstrukcji wymagających wzmocnienia, badanie (pomiary) wpływów dynamicznych (tła dynamicznego) od komunikacji naziemnej w ul. Słowackiego, weryfikację modeli konstrukcji poszczególnych budynków, badanie (symulacja) wpływów dynamicznych wywołanych przejazdami tramwajów na budynki i ludzi w nich przebywających. prognozę (badania symulacyjne) wpływów dynamicznych od eksploatacji metra w przypadku normatywnego stanu kół na budynki i ludzi w nich przebywających, prognozę wpływów dynamicznych od eksploatacji metra w przypadku nienormatywnego (awaryjnego) stanu kół na budynki i ludzi w nich przebywających, prognozę nałożenia się wpływów dynamicznych pochodzących od metra (w przypadku normatywnego stanu kół) i od ruchu tramwajów na budynki i ludzi w nich przebywających, syntezę prognozy wpływu drgań metra na konstrukcje budynków i ludzi w nich przebywających.
ZAKRES UMOWY KRZYSZTOF KOZIOŁ
Opracowanie modeli konstrukcji budynków z uwzględnieniem ich stanu technicznego i wykonaniem dokumentacji fotograficznej elementów konstrukcji wymagających wzmocnienia, udział w badaniu (pomiarach) wpływów dynamicznych (tła dynamicznego) od komunikacji naziemnej w ul. Słowackiego, weryfikację modeli konstrukcji poszczególnych budynków (Słowackiego 25, Słowackiego 27/33 – część niska, Słowackiego 27/33 – część wysoka, Słowackiego 38/46, Słowackiego 52/54, Budynek VAN), badanie (symulacja) wpływów dynamicznych wywołanych przejazdami tramwajów na budynki i ludzi w nich przebywających. prognozę (badania symulacyjne) wpływów dynamicznych od eksploatacji metra w przypadku normatywnego stanu kół na budynki i ludzi w nich przebywających, prognozę wpływów dynamicznych od eksploatacji metra w przypadku nienormatywnego (awaryjnego) stanu kół na budynki i ludzi w nich przebywających, prognozę nałożenia się wpływów dynamicznych pochodzących od metra (w przypadku normatywnego stanu kół) i od ruchu tramwajów na budynki i ludzi w nich przebywających, syntezę prognozy wpływu drgań metra na konstrukcje budynków i ludzi w nich przebywających.
ZLECENIDAWCA DLA POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ
„Kulczyński Architekt” Sp. z o.o. ul. Zgoda 4 m. 2, 00-018 Warszawa