nr umowy: L4 507/2006

pozycja księgowa: 2006/4088

Analiza możliwości zastosowania systemu podpór blokowych (EBS) w konstrukcji nawierzchni kolejowej w Tunelu Średnicowym w Warszawie z uwagi na konieczność ograniczenia wpływu drgań mechanicznych na ludzi w budynkach położonych w sąsiedztwie tunelu
Cel umowy
Celem przeprowadzenia analiz dotyczących możliwości zmiany typu nawierzchni kolejowej w tunelu, zaistniała konieczność określenia wielkości wpływów dynamicznych na otoczenie (budynki i ludzi w nich przebywających), jakie występują obecnie przy dotychczasowym rozwiązaniu konstrukcji nawierzchni kolejowej.
ZAKRES UMOWY POLITECHNIKA KRAKOWSKA
Pomiary drgań na budynku i na wlocie do tunelu srednicowego, mudowa modelu obliczeniowego budynku Smolna 9, budowa modelu propagacji drgań pomiedzy budynkiem a zarejestrowanym wymuszeniem (wymuszenie zarejestrowane zostało na budynku i przy wlocie do tunelu średnicowego znajdującego się w odległosci około 300 m od budynku) w celu walidacji drogi propagacji, budowa modli obliczeniowych trzech altarnatywnych systemów mocowań szyn , symulacje obliczeniowe, zestawienie wyników, przygotowanie raportu
ZAKRES UMOWY KZRYSZTOF KOZIOŁ
Budowa modelu obliczeniowego budynku Smolna 9, budowa modelu propagacji drgań pomiedzy budynkiem a zarejestrowanym wymuszeniem (wymuszenie zarejestrowane zostało na budynku i przy wlocie do tunelu średnicowego znajdującego się w odległosci około 300 m od budynku) w celu walidacji drogi propagacji, budowa modli obliczeniowych trzech altarnatywnych systemów mocowań szyn , symulacje obliczeniowe, zestawienie wyników, przygotowanie raportu
ZLECENIDAWCA DLA POLITECHNIKI KRAKOWSKIEJ
Biuro Projektów METROPROJEKT Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 77/79, 00-683 Warszawa